Sunday, October 30, 2011

budak kecik pandai menyanyi!!!!

assalamualaikum...


sape budak kecik yang pandai nyanyi 2??!!
jom kita tengok top5 penyanyi kecik pebret aku....

tempat ke-5...

ini dye...budak x bergigi...hahaha
name dye connie talbot...dye famous sejak masuk britain got talent...
jom kite tgok budak nie menyanyi...

tempat ke-4
saya taw,mesti sorang pon x kenal dengan budak ni kan??
name dye jude matthew servilla...
budak ni salah seorang bintang daripada rancangan realiti birit baby di filipina..
ala,kalo kat malaysia kite ade bintang kecil...
dan dalam pertandingan 2,dye berjaya menjadi juara...
vokal dye memg x dapat nak di pertikaikan..
saya rasa,dye lagi bagus dari sesetengah penyanyi yg ada kat malaysia ni..
mari kite lihat nyanyian dye yg mantop...

tempat ke-3
abraham mateo...
1st time aku denga suara dye,memg ternganga la...
budak ni berasal dr sepanyol...
tak banyak info yg aku taw pasal dye ni..
so,kite layan jela vdeo dye ni...

tempat ke-2...
ini dye...sape x kenal...???
simpati aku kat sape yg tak kenal makhluk allah ni...huhu
inilah raja pop dunia masa kecik2....
michael jackson...x perlu la aku nak describe panjang lebar pasal dye ni....
layan jela...sangat cute..hihi

tempat pertama!!!!!
CHARICE PEMPENGCO...
mybe ramai yg tak kenal kot ngan budak nie...
dye mula di kenali sejak oprah menjemput dye ke oprah winfrey show...
dalam rancangan 2,oprah telah menemukan dye dengan idolanye iaitu celine dion...
dengan kerjasama oprah dan celine,charice telah dijemput untuk berduet dengan celine dion dalam konsert 'taking chances world tour'..ini dye videonye...


ini jelah entri kali ini..harap korang berpuas hati ngan pilihan saya...
kalo tak suke,seperti biasa la ayat saya...korang g wat blog sendiri...hihihi
hope njoy la k...bye....


No comments:

Post a Comment